Foutmelding: "Internetbrowser is niet geïnstalleerd." bij openen koppeling op inkoopfactuurscan
Probleem:
Deze foutmelding komt bij 1 persoon naar voren als hij via koppelingen een inkoopfactuurscan wil bekijken:
"Internetbrowser is niet geïnstalleerd."
Oorzaak:
Er zit iets niet goed in de registry op de compter van deze persoon.
Oplossing:
Deze foutmelding komt bij 1 persoon naar voren als hij via koppelingen een inkoopfactuurscan wil bekijken:
"Internetbrowser is niet geïnstalleerd."
Oorzaak:
Er zit iets niet goed in de registry op de compter van deze persoon.
Oplossing:
- Sluit Microsoft Dynamics NAV
- Gebruik een registry editor programma (bijvoorbeeld regedit)en zoek de volgende regel: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\StartMenuInternet
- Zorg dat de "(Default)" waarde IEXPLORE.EXE is.
- Sla de registry weer op.
- Start Microsoft Dynamics NAV weer op en probeer de koppeling te openen.