Foutmelding: "De SPN-configuratie (Service Principal Name) is onjuist ingesteld" bij openen document
Probleem:
Wanneer ik een document wilt openen krijg ik de volgende foutmelding
Deze ontstaat bij het uitvoeren van de volgende stappen:
Onder het venster:
Oorzaak:
De verbinding tussen het werkstation en de applicatieserver is niet in orde. Meestal wordt dit veroorzaakt doordat de computer in slaapsland is geweest. Ook inloggen op een Windows-10 pc met pincode kan hier de oorzaak van zijn. Ook dan wordt geprobeerd de verbinding in stand te houden, maar dat gaat onderhuids niet goed.
Oplossing:
Computer afluiten en met wachtwoord opstarten.
Wanneer ik een document wilt openen krijg ik de volgende foutmelding
Deze ontstaat bij het uitvoeren van de volgende stappen:
Onder het venster:
- Documenten goedkeuren alle bedrijven act.
- Goedkeuring alle geboekte inkoopfacturen.
- Selecteer een factuur
Oorzaak:
De verbinding tussen het werkstation en de applicatieserver is niet in orde. Meestal wordt dit veroorzaakt doordat de computer in slaapsland is geweest. Ook inloggen op een Windows-10 pc met pincode kan hier de oorzaak van zijn. Ook dan wordt geprobeerd de verbinding in stand te houden, maar dat gaat onderhuids niet goed.
Oplossing:
Computer afluiten en met wachtwoord opstarten.
Bestanden | ||
---|---|---|
DataImage94.png 73 KB |